יום שני, 21 בספטמבר 2015

ווג - מסיבת רחוב אופנתית באמסטרדם

Marciano
זאת כבר פעם רביעית שמגזין ווג מארגן פתיחת עונה ברחוב הקניות היקר ביותר באמסטרדם אך עבורי זאת הפעם הראשונה לחוות מסיבת רחוב אופנתית שכזאת.
המוני אנשים מסביב, כולם לבושים במיטב מלבושיהם בשאיפה להראות אופנתיים ולהתאים את עצמם לרחוב נוטף הסטייל. בלונים, דגלים, דיג'יי, ושמפנייה (חינם) בכל פינה, מכיוון שאני לא מהשתיינים הכבדים (או הקלים) הסתפקתי במיץ תפוחים  ביולוגי (או היה זה אגסים?). אנחנו מתחילות להסתובב, החנויות פתוחות לרווחה ומזמינות כל אחד ואחת להריח את ריח היוקרה: לואי ויטון, שאנל, בורברי, טומי, קרטייר, אייס אייסברג, הוגו בוס, מקס מרה, ולנטינו, מסימו דוטי, ארמני ושאר החברים. מודה שהרבה שמות וחנויות ראיתי לראשונה, הייתי אומרת שההתמחות שלי היא יותר בשופינג למאותגרי ממון לכן גם באותו ערב הארנק שלי שכב בדד בתחתית התיק מבלי לקבל כל התייחסות.
אנחנו נכנסות לחנות מרצ'יאנו, החנות עמוסה בצד אחד שלה, בצד השני אנחנו בדרך לקומת המרתף, חברתי מבקשת שאתחיל לעמוד בתור ואז נתחלף, אני מסתכלת אחורה ומגלה שעומס הנשים זה בעצם תור ארוך שמשתרך עד הקצה השני של החנות. אוקיי, עומדת. מכיוון שאני עומדת בחוסר מעש ומתחילה להסתכל מסביב תאי המוח מתחילים לתהות, למה אני בעצם עומדת בתור? אין לי שמץ של מושג, אולי מחלקים בסוף איזה גודיס, ממש כמו בהשקות בו מוזמנים סלבס. חברתי חוזרת, אני שואלת אותה אם יש לה מושג מה הסיפור פה, היא אומרת לא, אז למה ביקשת ממני לעמוד? לא יודעת, כנראה שיש סיבה למסת הבנות פה. טוב, יש משהו בדבריה, אז יאללה, נחכה, באמצע המסלול ישנה עמדת שתייה אז המסע לא אמור להיות מתיש כל כך.
Marchiano s
בינתיים נכנס לחנות סקוט דיסיק ההולנדי (למי שלא יודע/ת, סקוט הוא האקס (נכון לעכשיו) של קורטני לבית קרדשיאן) לבוש בחליפת מליון דולר כשמטפחת מבצבצת לה מבעד לכיס הג'קט, בלורית מפוסלת בג'ל, נעלי מוקסינים שפיציות ושעון רולקס יוקרתי (או לא, פשוט זאת החברה היחידה שאני מכירה). הוא מקשקש עם הדיג'יי, בטוח הוא איש מכירות בכיר בחברה או אחד המנהלים. אני בוהה (ומצלמת תוך כדי) נדהמת מהדמיון להוא האמריקאי ופתאום ההולנדי מוציא סקסופון ומתחיל לנגן, זה בהחלט היה טוויסט רציני בסיפור חיים שבניתי לו בדקות ארוכות של בהייה חסרת מעצורים. הוא הפתיע, לטובה. כמה שרושם ראשון מטעה, הנגינה בסקסופון הוסיפה לו לחלוטין מיימד של עומק, כבר לא הבחור החלקלק שדמיינתי בתחילה.
Marchiano s 10
לצאת מהשוק ועם התקדמות התור אנחנו מתקרבות לעמדת השתייה, מסביב אנחנו רואות בנות עם מסיכות לבנות, האם זה מה שמחלקים? ראיתי מספיק מסיכות בוונציה. טוב, חיכינו עד כה נמתין כבר עוד קצת, לא? מישהו עובר בין הבנות ומחלק גלויות למלא פרטים ואז מתגלה בפנינו הסיבה עבורה אנחנו ממתינות דקות ארוכות!
צילומים! יענו אנחנו באמת באיזו הופעת בכורה של איזה סרט הוליוודי, אז זרמנו ..... הגענו סוף כל סוף לתחילת התור, משמאל מזוודה עם תחפושות / מסכות שונות לצילום, חיפשתי את הכי מקורי ומצאתי (ראו תמונה). אפילו העובד בחנות לא ידע על קיום המסגרת המדליקה הזאת והתרשם עד מאוד מהלוק החדש שלי. קליק קליק, זהו, המתנה של חצי שעה הסתיימה בשלוש תמונות למזכרת, היה כיף ושווה לחכות.
red carpet s
יצאנו חוצה כבר היה חושך בחוץ המשכנו להסתובב וגילינו שעוד חנויות שמו צלמים ומסכים אבל משום מה בשום מקום אחר התור לא היה ארוך כל כך, באחת החנויות הצלם היה צריך לבקש ולאסוף אנשים מבחוץ, ברור שאפקט העדר עובד! זהו, סיימנו את הרחוב, אני עם 6 יורו נזק עבור החשמלית +דלק וחברתי עם 100 יורו נזק עבור חולצה לבנה נעימה וגופייה מ- IKKS
מה שכן, הבטחתי לעצמי שבבוא היום הארנק שלי ייצא לנשום אוויר לעיתים קרובות יותר באזור זה של העיר ולא רק בשווקי יד שנייה.
אתר ווג ההולנדי: http://www.vogue.nl/
vogue s 2
Vouge s 10
marchiano s 1

אין תגובות: